• AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    Asociaţia Municipiilor din România (AMR) este o organizaţie neguvernamentală, apolitică, înfiinţată pentru sprijinirea şi reprezentarea intereselor autorităţilor locale, la nivel naţional şi internaţional. Cuprinde toate cele 103 municipii şi sectoarele Municipiului Bucureşti.
  • AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR este un partener instituţional implicat activ în relaţia cu autorităţile centrale, pentru elaborarea legislaţiei specifice autorităţilor locale, dar şi al confederaţilor sindicale naţionale reprezentative la nivelul funcţionarilor publici.
  • AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR - Asociaţia Municipiilor din România

    AMR Bruxelles este un birou de reprezentare pe lângă instituţiile Uniunii Europene. Rolul său este de a înlesni dialogul dintre municipiile membre şi instituţiile UE şi de a reprezenta interesul AMR în elaborarea şi implementarea politicilor Uniunii. AMR Bruxelles oferă, totodată, asistenţă membrilor Asociaţiei din delegaţia României la CoR al UE.

Noutati


Târgul de Crăciun din Sibiu-lăudat de cotidianul american The New York Times

 Un jurnalist a publicat un articol în ziarul internațional The New York Times în care laudă dezvoltarea orașului Sibiu în contextului Târgului de Crăciun. „Un Târg de Crăciun modern, în stil Transilvănean”, anunță titlul articolului. Jurnalistul a discutat și cu organizatorul Târgului de Crăciun, Andrei Drăgan, despre dezvoltarea turismului de iarnă.

„În timp ce Târgurile de Crăciun din Germania – și toate versiunile lui din Europa – sunt destinațiile preferate ale turiștilor, un nou, mai puțin cunoscut târg a reușit să aducă în lumină acest oraș din România, unde comunitatea vorbitorilor de limbă Germană și-au lăsat amprenta încă din Evul Mediu”, scrie Palko în articol.

Jurnalistul este impresionat de orașul vechi din „inima României”, de „micul” Târg de Crăciun în care mirosul de vin inundă nările oricărui trecător, de bradul imens și micul patinoar care atrage copii, creând atmosfera de Crăciun. „Orașul a crescut doar ca destinație de iarnă în ultimi ani. Când vremea este mai plăcută, oamenii sunt atrași de evenimentele culinare în aer liber și de explorarea zonelor frumoase din jurul Sibiului”, a declarant Andrei Drăgan, organizatorul Târgului de Crăciun, pentru The New York Times.

În 2007, când Sibiul a devenit Capitală Culturală a Europei s-a investit masiv în restaurarea zonei centrale și au fost implementate programe culturale pentru a menține statutul internațional. Astfel Târgul de Crăciun a devenit parte din oferta culturală, iar de atunci a devenit din ce în ce mai interesant. „Numărul vizitatorilor din Sibiu a crescut la mai bine de 406.000 în 2018 de la 180.000 în 2007, potrivit datelor Primăriei Sibiu”, scrie Palko.

 „Orașul Sibiu, cunoscut sașilor sub numele de «Hermannstadt», arată și are atmosfera unui oraș German. Vizatorii ar putea fi surprinși să întâlnească vorbitori nativi de Germană în magazine, restaurante și muzee. Sașii sunt proeminenți chiar și în conducerea orașului, incluzând unul dintre cele mai notabile exemple, Klaus Iohannis, care a fost primarul Sibiului mai bine de 14 ani, înainte de a fi ales ca Președinte al României”, notează jurnalistul.

Sursa: http://www.turnulsfatului.ro/

Aricolul poate fi citit la adresa: https://www.nytimes.com/2019/12/21/travel/christmas-market-sibiu-transylvania-romania.html